Sıkça Sorulan Sorular

  • Servis talep etmek için ne yapmalıyım?

    Bize telefon veya web sitemiz üzerinden ulaşarak, arızalı cihazınız hakkında bilgi verebilir ve servis talebinde bulunabilirsiniz.

  • Tamir süresi ne kadar sürüyor?

    Arızanın türüne bağlı olarak, genellikle aynı gün içinde müdahale ederek tamiri tamamlıyoruz.

  • Orijinal yedek parça kullanıyor musunuz?

    Evet, tamirlerde sadece orijinal yedek parçalar kullanarak cihazlarınızın performansını artırmayı hedefliyoruz

  • Tamir için garanti veriyor musunuz?

    Evet, yaptığımız tamirler için belirli bir süre garanti sunuyoruz.

  • Servis ücretleri ne kadar?

    Servis ücretlerimiz, arızanın türüne ve tamir gereken cihaza göre değişiklik göstermektedir. Detaylı bilgi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

  • Servis ücretleri ne kadar?

    Servis ücretlerimiz, arızanın türüne ve tamir gereken cihaza göre değişiklik göstermektedir. Detaylı bilgi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

  • Cihazımın arızası hakkında nasıl bilgi alabilirim?

    Uzman ekibimiz, arızanın sebebini belirleyip size detaylı bilgi vererek, çözüm önerileri sunacaktır.

  • Hizmetiniz sadece İstanbul ile mi sınırlı?

    Evet, hizmetlerimizi İstanbul genelinde sunmaktayız.

  • Acil durumlar için destek sağlıyor musunuz?

    Evet, acil durumlar için hızlı müdahale sağlıyoruz.

  • Randevu almak zorunlu mu?

    Evet, randevu almanız, servis sürecimizi daha düzenli hale getirir ve zaman kaybını önler.

BEYAZ SERVİS
SERVİS KAYDI OLUŞTURUN